Keresés ebben a blogban

2014. április 13., vasárnap

Hangyász a parádén - Datsun 260Z

Nem terveztem kimenni a második TC-s parkoló parádéra az elsőn nemrég voltam, de befűztek úgyhogy végül mentem én is. A varázsszó a Hangyász volt, mert majd állítólag Bazsó Gábor kihozza a Datsun 260Z-t és majd mi jól körbecsodálhatjuk. Nekem már volt szerencsém egyszer a BNV egy kiállítási pavilonjában tavaly és egyszer véletlen útközben is összefutottam vele.


.
 De azért most is kíváncsi voltam rá, és jött a hír már kint a rendezvényen, -a Hangyász makrancoskodok, nem sok esély van rá hogy láthatja a nagyközönség.
Aztán a tervezett záróra magasságának igencsak közelében mégis csak begördült, a siker garantált volt !

kormány a kézben ;-)

a meglepett Karotta, aki maga sem számított rá


rajongókkal körbevéve

szemből

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése