Keresés ebben a blogban

2013. február 9., szombat

Audi R8 V10 5.2 FSI - a birodalmi romboló


Milyen egy német romboló ha nem elég a v8 
és a 420 ló ?

…döbbenetes, kívánatos és magával ragadó ! 

Már az alap V8-as motorral szerelt verzió sem nevezhető hétköznapi történetnek. Az eredeti névadó R8-as a Le Mans - i versenyautók voltak, majd bemutattak audiék néhány prototípust (Le Mans quattro, Pikes Peak quattro, Nuvolari quattro) amik már utaltak az elkövetkező új szupermodell formájára és persze arra is, hogy igencsak komolyan gondolja a cég a belépést a szuper-sportautó kategóriába. Ja igen, még egy fontos momentum, ekkor már az Audi tulajdonában volt Lamborghini ! Ebből a házasságból  jött a V8-as motor (Lamborghini Gallardo) és bemutatták a széria érett R8 -at.

 

döbbenetesen jó forma
beszédes számocska, hatalmas felni   
 
Az alumínium karosszéria,  4,2 literes V8-as középmotort  420 lóerővel, viszkokuplungos összkerékhajtást a világ első teljes LED lámpáit és egyéb csemegéket hordoz magán. Ez az alap változat (...) Ezután eszükbe jutott Audiéknak hogy saját számításai szerint most ünneplik a  százéves jubileumukat. Az ilyen alkalmakra pedig illik piacra dobni valami nagy durranást amitől mindenki leteszi az arcát és/vagy térdre rogy. Na dehát van már valami ilyesmi autónk ez az R8-as, gondolhatták és vakaróztak lányos zavarukban hogy most mi legyen. Hát akkor tegyünk rá még egy lapáttal !!!


Dobjunk rá még 100 pacit (525 Le) valamint toldjuk még két hengerrel (V10) és hogy tudjon az a szerencsétlen öblögetni is, növeljuk meg 5,2 literesre a motort, de a (sikeres) külsőhöz csak óvatosan nyúljunk :
megváltoztatott hűtőrács, szélesebb oldalpajzs és hátsó bordázat, 2 db ovális kipufogó valamint a  V10-es változat automata váltóval is kapható.

hamm, bekaplak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése